de 3 pijlers

 
mr house havanna.jpg
1
beeld
is
koning

beeld
op maat

U bepaalt zelf welke visuele verwerking uw vastgoed nodig heeft. Alles start met een kwalitatieve fotoreportage. Maar de verwachtingen van kopers gaan tegenwoordig veel verder. Virtual tours, 3D ‘poppenhuizen’ of drone-beelden zijn ook aantrekkelijke tools geworden.  

3D
simulaties

In sommige gevallen (bv. bij panden die een renovatiebeurt kunnen gebruiken) moet men de koper inspireren. De meeste mensen kunnen zeer moeilijk doorheen de verouderde looks van een woning heen zien, of kunnen zich niet inbeelden welke de mogelijkheden zijn indien een muur afgebroken zou worden. Een 3D simulatie doet wonderen en is één van de tools die wij steeds vaker inzetten.

van
home-styling tot
home-staging

Mensen kopen een thuis, geen bakstenen. De stijl, de sfeer, soms de gezelligheid van een woning zijn vaak doorslaggevend. Daarom is het van belang om uw woning goed ‘in beeld’ te brengen. Zowel voor de fotoreportages als voor de kandidaat-kopers die uw woning komen bezichtigen.

Indien u het zelf de uitdaging wenst aan te gaan om uw woning aan te kleden voor de verkoop…laat u dan zeker gaan.
Geen inspiratie? Onze home-styliste kan u ter hulp schieten.

 

offline
marketing

Begrijp ons niet verkeerd: wij geloven in een gedigitaliseerde marketing, maar het zou niet slim zijn om de traditionele kanalen te verwaarlozen. Een stijlvol verkoopbord aan de woning zelf is een must natuurlijk. Maar ook via een lokaal bedeelde flyer of een publicatie in een week- of maandblad bereiken wij opnieuw een nieuw doelgroep.

In sommige gevallen kan het afgeven van een mooi ontworpen, gedrukte brochure wonderen doen.

“Old school” maar zeker nog efficiënt!  

social media
marketing

Vastgoed leeft enorm op onze welgekende sociale media. Goed opgebouwde campagnes op Facebook, Instagram en in bepaalde gevallen LinkedIn, zijn vaak zeer efficiënt. Campagnes op Pinterest of video’s op Youtube hebben ons nog nog niet kunnen overtuigen.

Sociale media kunnen sneller en flexibeler ingezet worden. De jongere generaties, en dus ook een belangrijk aandeel van de kandidaat-kopers, kan men bovendien gemakkelijker via online kanalen bereiken.

online
marketing

In de meeste sectoren is online marketing een evidentie: Google ads, e-mail marketing, Facebook ads...

Ook voor uw vastgoedplannen zijn deze tools essentieel geworden.

Onze expertise zorgt ervoor dat elke euro die u inzet in uw campagnes optimaal rendeert.

viral.jpg
2
marketing
is
alles
 
chess2.jpg

3

advies
en
beheer

marktconforme
schatting

Een nauwkeurige waardebepaling van uw vastgoed is noodzakelijk om de verkoop optimaal te kunnen inleiden. Op basis van locatie, afmetingen, bouwtype, referentiepunten en huurwaarde maken wij een uitgebreide analyse van de waarde van uw vastgoed.

agendabeheer
en bezichtigingen

De bezichtigingen: telkens weer merken wij dat particuliere verkopers dit cruciaal onderdeel van de verkoop onderschatten. Het organiseren en opvolgen van bezichtigingen vergt veel tijd, discipline en energie.

Mr. House biedt u opnieuw flexibele oplossingen aan.

Zo kunnen wij voor u alle binnenkomende 'leads' verwerken, uitnodigen en inplannen in uw persoonlijke agenda. Wij bezorgen alle kandidaten de nodige informatie en sturen reminders om 'no shows' te vermijden. Bovendien kan u ook genieten van onze telefonische permanentie om zeker geen enkele kandidaat mis te lopen.

Natuurlijk kan u ook de keuze maken om de bezichtigingen van A tot Z door ons te laten opvolgen, inclusief het voeren van de onderhandelingen.

advies
en
onderhandelingen

Misschien leggen we hier niet voldoende nadruk op: wij zijn natuurlijk in de eerste plaats vastgoedmakelaars. Wij kunnen u begeleiden doorheen de veranderlijke wetgeving en op vele vlakken ook juridisch advies geven.

Deals sluiten is ons leven. Onderhandelen is een vak. Onze expertise verhoogt de kans dat een overeenkomst op een constructieve en stressloze manier tot stand kan komen en de best mogelijke prijs gehaald kan worden.

verkoop -
technieken

De verkoop van vastgoed wordt meestal georganiseerd dmv. bezichtigingen op afspraak. Ondertussen zijn er wel enkele nieuwe verkooptechnieken die in sommige gevallen zeer efficiënt kunnen ingezet worden.

Mr. House zal, afhankelijk van de aard van uw vastgoed, u daarom ook aanraden om en PRE-SALE of een OPENDEURDAG te organiseren. Twee (jawel verschillende) verkooptechnieken die, indien goed georganiseerd en met de juiste prijszetting en marketing, wonderen kan verrichten.